خبرگزاری کار ایران

با وجود قرارداد با قرمزپوشان صورت گرفت؛

جدایی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۹۱

مهدی پاشازاده با عقد قراردادی به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پیوست.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی پاشازاده که به تازگی هدایت قرمزپوشان سپیدرود رشت را در لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان برعهده گرفته بود امروز با عقد قراردادی رسمی به تیم لیگ برتری شاهین شهرداری بوشهر پیوست.

پاشازاده پیش از این هم در فصل 97-96 و هنگامی که تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال حضور داشت، موفق به صعود با این تیم به لیگ یک کشور شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که مهدی پاشازاده چند هفته پیش با باشگاه سپیدرود رشت قرارداد بست و در 2 دیدار گذشته این تیم در نیمکت این تیم  رشتی حضور داشت و حتی مدیرعامل سپیدرود، مسئولان شاهین شهرداری بوشهر را به دلیل مذاکره با پاشازاده تهدید به شکایت کرده بود.

مدیرعامل سپیدرود رشت در واکنش به پیوستن مهدی پاشازاده به تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: اصلا از این موضوع خبر ندارم و نمی‌ دانم چطور می‌گویند به شاهین پیوسته است.

افشین ناظمی گفت: وی با ما قرارداد دارد و برایش کارت صادر شده است، نمی‌دانم چطور می‌گویند به شاهین رفته است.

وی افزود: روز گذشته از باشگاه شاهین با ما تماس گرفتند اما مخالفت کردم و دیگر خبری نشد، نمی‌دانم چطور می‌گویند به شاهین رفته است، پاشازاده تازه 2 هفته است سرمربی تیم ما شده و با ما قرارداد دارد و برنامه تمرینی هم به ما داده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش که چه اقدامی انجام خواهد داد گفت: اصلا فکر این اتفاق را نکرده بودیم ولی مطمئنا از حق قانونی تیم و باشگاه‌مان نخواهیم گذشت و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز