خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد :

جلوگیری از هرگونه تجمعات عمومی در قزوین / رسانه‌ها مطالبات مردم را از مسئولان درخواست کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۱۸۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از اشاعه ویروس منحوس کرونا تمامی جشن‌ها، مراسم، همایش‌ها، کلاس‌های آموزشی، معارفه‌ها و هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع بیش از حد انتظار این ویروس در استان، در صورت ادامه این شرایط احتمال ورود به پیک دوم بیماری وجود دارد.

وی گفت: با توجه به این موضوع از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود دستورهای بهداشتی را کاملا رعایت کرده و سالن‌های آمفی تئاتر و میهمانسراهای قزوین، هیچگونه خدماتی ارایه ندهند.

حبیبی افزود: خوشبختانه شرایط استان از نظر کرونا نسبت به استان‌های همجوار بهتر بوده ولی آمار آن، کاملا شکننده است و اگر توجه لازم را به کرونا نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این شرایط ضمن اطلاع رسانی، مطالبات مردم از قبیل ارایه خدمات غیرحضوری در ادارات را از مسئولان درخواست نمایند تا شاهد اقدام دستگاه‌ها در این مسیر باشیم.

این مسئول اضافه کرد: مردم هم باید در این شرایط ضمن مسئولیت اجتماعی، بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و از حضور در تجمعات و مراسم دارای ازدحام پرهیز کنند.

حبیبی گفت: از اصحاب رسانه استان درخواست داریم مثل اوایل کار مقابله با کرونا با تحلیل‌های خود پای کار بیایند و پویش "من ماسک می‌زنم" را برای مقابله با این ویروس جریان سازی کنند.

وی اضافه کرد:هم اکنون استفاده مردم از فضای مجازی به واسطه کرونا دوسه برابر شده است و اگر این پویش تقویت شود نقش موثری در کنترل کرونا خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز