خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد:

اعمال محدودیت در بوستان‌های مشهد/ حضور در بوستان‌ها فقط با استفاده از ماسک

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۰۴

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از اعمال محدودیت ها در سطح بوستان ها و فضای سبز سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با تاکید بر اجرای دستورالعمل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح بوستان ها و فضای سبز شهری گفت: مطابق اعلام ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان و با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از شیوع موج دوم این بیماری، هماهنگی های لازم در قالب دستور العمل های ارسالی به مناطق صورت پذیرفته است.

وی افزود: مطابق این دستورالعمل ارسالی به مناطق، تا اطلاع ثانوی استفاده از زمین‌های بازی کودکان و تجهیزات‌ورزشی موجود در سطح بوستان‌ها و فضای سبز ممنوع بوده و کلیه آبخوری‌ها و آبسردکن‌ها غیرفعال است.

معاون شهردار مشهد با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی، مصلی‌های موجود در بوستان‌ها به ممنوعیت‌های اعمال شده اشاره کرد و گفت: اتراق و نشستن همشهریان در معابر سطح بوستان‌ها و فضای سبز، انجام ورزش‌ها و مراسم جمعی توسط شهروندان ممنوع بوده و داشتن ماسک برای کلیه افراد و مراجعین به بوستان‌ها الزامی است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: پیمانکارهای فضای سبز ملزم به تامین ماسک و تجهیزات برای همه کارگران مشغول به فعالیت در سطح فضای سبز است.

وی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود حتی الامکان از حضور در بوستان‌ها خودداری کرده و در صورت مراجعه علاوه بر استفاده از ماسک تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز