خبرگزاری کار ایران

در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها؛

روابط‌عمومی دانشگاه سمنان بر سکوی نخست جشنواره روابط عمومی‌های وزارت علوم ایستاد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۹۴

روابط عمومی دانشگاه سمنان موفق شد، رتبه نخست شاخص اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها را در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها ، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به‌دست آورد .

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سه محور اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها ، تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز و روابط عمومی الکترونیک برگزار شد .

 مسعود نصیری افزود : در مجموع پنج هزار اثر از 105 دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری آثار از سوی هیأت داوران ، روابط عمومی دانشگاه سمنان موفق شد در محور اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها مقام نخست را با 141 امتیاز در بین دانشگاه‌های گروه " ب " بدست آورد و دانشگاه‌های بیرجند با 138 امتیاز و کاشان با 135 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این گروه قرار گرفتند .

نصیری اظهار داشت : بر اساس دستور العمل‌های موجود، دانشگاه‌های سراسر کشور در این جشنواره به چهار گروه الف ، ب، ج و د تفکیک شدند و در هر گروه در سه محور عمومی رتبه‌های اول تا سوم مشخص شدند .

وی اضافه کرد : مقام نخست محور اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها در دانشگاه‌های گروه الف متعلق به دانشگاه تهران با 116 امتیاز، در بین دانشگاه‌های گروه ج متعلق به دانشگاه حکیم سبزواری با 122 امتیاز و در گروه د دانشگاه کوثر بجنورد با 118 امتیاز است .

رئیس دانشگاه سمنان ضمن تشکر از همکاران اداره روابط عمومی دانشگاه و تبریک این موفقیت به آنان خاطرنشان کرد : روابط عمومی دانشگاه سمنان در سال‌های اخیر برنامه‌های متعددی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها با رویکرد روابط عمومی الکترونیک به عنوان نسل جدید روابط عمومی اجرایی کرده است .

شایان ذکر است اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز