خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیشابور خبر داد:

افزایش ٢٢ درصدی اشتغال مددجویان بهزیستی نیشابور در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۸۹

فرماندار نیشابور از افزایش ٢٢ درصدی اشتغال مددجویان بهزیستی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، علیرضا قامتی در مراسم راه‌اندازی چهار طرح اشتغال‌زایی در نیشابور به مناسبت هفته بهزیستی گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته ۴۰۰ نفر بود که با افزایش ۲۲ درصدی این تعداد در سال جاری به ۵۰۰ نفر رسید که نشانگر تلاش مستمر جامعه بهزیستی این شهرستان است.

وی در ادامه افزود: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان بهزیستی جذب شد در حالی که سهم این شهرستان ۸۵ میلیارد ریال بوده است. 

وی اظهار داشت: طبق توافقاتی که با بهزیستی و کمیته امداد نیشابور انجام شده به ازای هر شغل ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تعلق می‌گیرد و دستگاه‌های اجرایی باید خدمات را عادلانه توزیع کنند و با ایجاد اشتغال به توسعه منطقه کمک کنند.

رئیس بهزیستی نیشابور نیز در این مراسم گفت: امروز برای راه‌اندازی این طرح‌ها چهار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اختصاص پیدا کرده و زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی ایجاد شده است.

علی صدر افزود: این طرح‌ها شامل دفتر پیشخوان دولت، کارگاه خیاطی، کارگاه جوراب بافی و کارگاه آبکاری قطعات خودرو است.

وی اظهار داشت: امسال ایجاد شغل برای ۵۱۰ نفر از سوی بهزیستی تعیین شده که امیدواریم به بیشتر از این تعداد برسیم و در این چارچوب به دنبال جذب ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات هستیم.

رئیس بهزیستی نیشابور اعلام کرد: در راستای خدمات بهتر به مردم و مددجویان و همچنین ایجاد اشتغال به زودی ۱۳ مرکز مثبت زندگی در نیشابور راه‌اندازی می‌شود که زنان سرپرست خانوار از اولویت‌های اصلی در ایجاد اشتغال هستند و آموزش‌های لازم را در مراکز فنی و حرفه‌ای فرا گرفته و پس از دریافت گواهی مهارت برای جذب تسهیلات معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز