خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهم نامه‌ای؛

همکاری‌های‌دانشگاه سمنان و دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه تایوان گسترش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۸۵

در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی و به منظور ایجاد فرصت تبادل دستاوردهای علمی استادان و دانشجویان دانشگاه سمنان با همتایان خارجی تفاهمنامه همکاری آکادمیک بین دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و مرکز تحقیقات انرژی، دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه، تایوان منعقد شد .

به گزارش ایلنا، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این تفاهمنامه همکاری علمی با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری و روابط بین الملل دانشگاه امضاء و مبادله شد .

 محمدصادق ولی پور افزود : حمایت از پروژه‌های مشترک در زمینه‌های مورد علاقه طرفین، تبادل استاد و دانشجو و جستجوی فرصت‌های همکاری مشترک در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی طرفین، از محورهای این تفاهمنامه است .

ولی پور با بیان اینکه این تفاهمنامه برای نخستین بار است که در این سطح امضاء می شود، افزود: انعقاد تفاهمنامه های بین المللی در سطوح دانشکده ها کمک بهتری به عملیاتی شدن محورهای تفاهمنامه ها می کند و با توجه به کاهش تشریفات در شرایط تحریمی می تواند در جهت حفظ و تقویت ارتباطات بین المللی موثر باشد .

 شایان ذکر است دانشگاه National Taipei University of Technology جزو 5 دانشگاه برتر تایوان در حوزه مهندسی مکانیک است، که دارای رتبه 201-300 بر اساس رتبه بندی معتبر شانگهای بوده و همچنین در رتبه‌بندی موضوعی QS دارای رتبه 151-200 است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز