خبرگزاری کار ایران

رِِئیس اداره بهزیستی اردستان خبر داد:

پرداخت سه میلیارد و 900 میلیون ریال وام اشتغالزایی در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۵۹

رِِئیس اداره بهزیستی اردستان از پرداخت ۹۹ وام اشتغال‌زایی به مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدعلی مطلب‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ خانواده دارای معلول در منطقه وجود دارد که شامل ۲ تا چهار فرزند معلول هستند و بر این اساس نیاز است تا مرکزی ایجاد شود که از افزایش تولد چنین کودکانی پیشگیری کنیم.

وی افزود: نبود کارشناس شنوایی‌سنجی و توان‌سنجی نیز از دیگر چالش‌های‌شهرستان اردستان است و باتوجه به این که بهزیستی مرکز توان پزشکی ندارد، می‌طلبد شبکه بهداشت و درمان نیز در این زمینه اقدام کند.

مطلب زاده گفت: ۳۰۴ خانوار در حوزه امور اجتماعی با ۵۱ دانش‌آموز و ۱۹ نفر دانشجوی زیر اداره بهزیستی اردستان هستند.

رئیس اداره بهزیستی اردستان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷ معلول ضایعه نخاعی کمک پرستاری ماهیانه هر کدام‌ مبلغ پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال حق پرستاری و کمک هزینه درمان و توان‌بخشی دریافت می‌کنند و ۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو هم از خدمات این اداره بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به پرداخت سه میلیون ریال تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مستمری به هفت نفر از اقشار کم‌درآمد، تصریح کرد: تسهیلاتی نیز به ۱۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار پرداخت شده است و کودکانی که بنا به دلایلی پدر خود را از دست داده‌اند و تحت سرپرستی پدربزرگ خود هستند هم می‌توانند ماهیانه مبالغی دریافت کنند.

رییس اداره بهزیستی اردستان به پرداخت ۹۹ وام اشتغال‌زایی به مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در سال گذشته اشاره و تاکید کرد: این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، بهبودیافتگان و کارآفرینانی که مددجویان را به کار می‌گیرند، پرداخت می‌شود.

وی در مورد مسکن مددجویان نیز خاطرنشان کرد: یک طرح چهار واحدی در دست اجرا داریم که منتظر تامین اعتبار هستیم؛ مذاکره با بنیاد مسکن استان و بهزیستی صورت گرفته است تا از محل سه هزار دستگاه مسکن روستایی، اولویت تحویل با مددجویان بهزیستی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز