خبرگزاری کار ایران

معاون تامین اجتماعی استان زنجان مطرح کرد:

برای هر بیمار کرونایی 5 میلیون تومان هزینه می‌شود/ بهره مندی بیش از 2 هزار نفر از خدمات کانون بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۲۵

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان،گفت: سازمان بطور میانگین 5 میلیون تومان برای هر بیمار کرونایی هزینه می کند.

 به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، جواد عابدی با حضور در محل کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان زنجان با اعضای هیات مدیره این کانون با هدف تعامل دو سویه و همسان سازی توقعات و انتظارات فیمابین دیدار و گفت و گو کرد.

 معاون درمان استان تامین اجتماعی استان زنجان، در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌ها، خدمات و اقدامات برجسته مدیریت درمان استان گفت علیرغم کمبود شدید کادر پزشکی، خوشبختانه توانستیم بیش از 7 نفر از متخصصین و فوق تخصص‌ها را در رشته های جراحی عمومی ، چشم پزشکی و داخلی برای بیمارستان امام حسین جذب کنیم .

عابدی، کمبود متخصص قلب و رادیولوژی را از مهمترین نیازهای این مرکز درمانی عنوان کرد و افزود :در دیدارهای جداگانه ، موضوع به نمایندگان مجلس ، مسئولان ارشد استانداری و ... یادآوری شده و همچنان پیگیر حل این مشکل از مبادی ذیربط هستیم .

وی شیوع موج دوم ویروس کرونا را در کشور بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: هم اکنون بیمارستانهای تامین اجتماعی نیز همسو با سایر بیمارستانهای دانشگاهی در ارائه خمات به بیماران مبتلا به کووید 19 پیشقدم هستند و سازمان برای هر بیمار مبتلا به کرونا ، بیش از 5 میلیون تومان بطور میانگین هزینه می کند.

نجفی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان نیز در سخنانی ، عمده ترین مشکل بازنشستگان را وضعیت معیشتی و ناهمخوانی حقوق بازنشستگان با تورم موجود در جامعه دانست و گفت: قشر بازنشستگان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند و در دوره سالمندی ، نیازهای این قشر به پزشک و درمان بیشتر است.

وی،  انجام بیش از 99% امورات بیمه تکمیلی بازنشستگان را توسط کانون و رفع برخی مشکلات آنان را از وظایف کانون مطرح کرد و افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماهیانه بیش از 2000 نفر از بازنشستگان بطور میانگین از خدمات کانون در زمینه های مختلف بهره مند می شوند.

نجفی رئیس کانون بازنشستگان در پایان اتخاذ تدابیر لازم جهت تحویل دارو به بیماران مزمن ، کمبود و در تعهد نبودن برخی از اقلام دارویی و کنترل ارجاع بیماران به داروخانه را خواستار شد و تاکید کرد ما در کنار مدیریت درمان ، موضوع کمبود کادر تخصصی مراکز درمانی را از کانون عالی بازنشستگان کشور نیز پیگیری می کند.

بیش از 17 هزار و 700 نفر از بازنشستگان در این کانون حق عضویت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز