خبرگزاری کار ایران

طی عملیات های جداگانه؛

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در هریس/ متلاشی شدن اعضای باند سرقت احشام در اهر

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان هریس گفت: طی دو ماموریت غافلگیرانه و جداگانه، اعضای باند سرقت احشام این شهرستان نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ قدرت آقاپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری، سرقت احشام در شهرستان اهر افزایش یافته بود، پیگیری و شناسایی عامل یا عاملان سرقت احشام شهرستان در دستور کار عوامل فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: از طریق کار اطلاعاتی، منابع مخبران و بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌هایی که سرقت در آن اماکن صورت گرفته بود، توانستیم سارقان را که ساکن استان همجوار بودند، شناسایی کرده و با اخذ قرار نیابت قضایی، سارقان را در استان اردبیل دستگیر کنیم.

 فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان این‌که اعضای باند سرقت احشام اهر متلاشی شدند، گفت: طی دو ماموریت جداگانه و غافلگیرانه، اعضای باند سرقت احشام اهر را در استان اردبیل دستگیر کردیم.

سرهنگ آقاپور گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان و مشکین‌شهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شدند.

وی افزود: خوشبختانه با دستگیری اعضای اصلی باند سرقت احشام شهرستان‌های اهر و همجوار که همه آن‌ها سابقه‌دار بودند، توانستیم این باند را متلاشی کنیم.

 کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر درهریس

سرهنگ ایرج توکلی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی اطلاع از حمل محموله مواد مخدر در محور اهر-تبریز، با هماهنگی مقام قضایی، عوامل انتظامی شهرستان هریس در یک عملیات مشترک، یک دستگاه خودروی سواری عبوری دراین محور را توقیف و بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش جاسازی شده در این خودرو را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و یک خودرو سواری، توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی هریس شد.

فرمانده انتظامی هریس از مردم خواست در جهت مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز