خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس لاهیجان خبر داد؛

رشد 218 درصدی دستگیری باندهای قاچاقچی مواد مخدر در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۲۰

رئیس پلیس لاهیجان گفت: با تلاش ها و پیگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال ۴۵ کیلوگرم از انواع موادمخدر در شهرستان کشف شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی داشته و همچنین ۲۱۸ درصد رشد دستگیری باندهای قاچاقچی مواد مخدر و فروشندگان مواد را در شهرستان لاهیجان داشتیم.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،سرهنگ جانعلی‌پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی که باعث افزایش امنیت در شهرستان می‌شود گفت: در چهار ماه اخیر در تمامی حوزه ها با تلاش ماموران زحمتکش پلیس به موفقیت هایی دست یافتیم.

سرهنگ جانعلی پور درباره مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: با تلاش ها و پیگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای امسال ۴۵ کیلوگرم از انواع موادمخدر در شهرستان کشف شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی داشته و همچنین ۲۱۸ درصد رشد دستگیری باندهای قاچاقچی مواد مخدر و فروشندگان مواد را در شهرستان لاهیجان را داشتیم.

رئیس پلیس شهرستان در ادامه به ساماندهی تفرجگاه ها پارک ها و طرح های سالم سازی دریا و برخورد با اراذل و اوباش که موجب نارضایتی عمومی را ایجاد می‌کردند اشاره داشت و گفت : با اقدامات صریح و قانونی توانستیم اثربخشی مناسبی را در این مناطق به وجود بیاوریم.

سرهنگ جانعلی پور در خصوص تصادفات رانندگی نیز گفت: از ابتدای سال در حوزه تصادفات درون شهری شاهد کاهش ۶۷ درصدی و در تصادفات جرحی با کاهش ۱۶ درصدی مواجه بودیم ضمنا درمحورهای برون شهری شامل جاده های روستایی ‌و محور کمربندی کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان همچنین گفت: در سه ماه و ۲۲ روز اخیر تعداد ۱۰۲۹ موتورسیکلت و ۶۶۰ خودرو که عامل آلودگی صوتی بودند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ جانعلی پور به مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و احتکار نیز اشاره داشت و گفت: با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی از ابتدای سال ۷ فقره پرونده احتکار به ارزش ۴۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال شامل خودرو ، لوازم خانگی و خوراکی ، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت و ۱۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش به ریالی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

رییس پلیس شهرستان لاهیجان گفت: از ابتدای امسال نه هزار و نهصد و هفتاد پیام مردمی در فوریتهای پلیس ۱۱۰ به واحدهای مختلف عملیاتی ارجاع شد.

وی همچنین به فعالیتهای پلیس در مبارزه با ویروس کرونا نیز اشاره داشت و گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لاهیجان ۷۸ صنف متخلف پلمپ شد و با طرح های ترافیکی مناسب در چهارچوب طرح فاصله گذاری اجتماعی توانستیم آمار مبتلایان به کرونا را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر تلاش پلیس برای ایجاد امنیت برای مراکز درمانی خصوصاً بیمارستان پیروز به کمک ۳۰۰ میلیون ریالی همکاران انتظامی در طرح مواسات اشاره داشت و گفت: یک میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی و غیر بهداشتی به بیمارستان های پیروز و میلاد تحویل داده شد.

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز