خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد:

حضور بیش از ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی در کنکور سراسری امسال

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۹۶

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش آموز قزوینی در کنکور سراسری امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، توفیق محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموز پسر و مابقی دختر هستند .

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر از جاماندگان کنکور سال‌های گذشته نیز علاوه بر این تعداد در کنکور سراسری امسال از استان قزوین شرکت خواهند داشت ، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ خواهد شد و ما تنها مجری برگزاری دستورات آنها در استان خواهیم بود.

محمدحسینی زمان برگزاری کنکور سراسری را اواخر مرداد ماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش این استان در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم توزیع بسته‌های آموزشی و منابع کمک درسی را آماده و در اختیار آنها قرار داده است.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا ۲۰ همایش جمع بندی دورس توسط کارشناسان این سازمان تولید محتوی شده و طی مدت یک ماه در اختیار دانش آموزان استان در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین سال گذشته رتبه ۱۱ قبولی در کنکور سراسری را کسب کرد ، افزود: با اقداماتی که در زمینه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دهم صورت گرفته، انتظار می‌رود در سنوات آتی شاهد روند رو به بهبود جایگاه استان از حیث قبولی داوطلبان در آزمون سراسری باشیم.

معاون  اداره کل آموزش و پرورش استان ، از خانواده ها خواست تا به آموزش و پرورش در موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان اعتماد کنند و از این طریق فرزندان خود را در مسیر موفقیت در تحصیل قرار دهند.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز  در مقاطع مختلف تحصیلی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز