خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در استان‌های شمالی و جنوبی کشور/ مواج‌شدن دریای عمان و خزر طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۹۱

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوایی و جوی استان های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز صبح استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال شرق، استان‌های واقع در نقاط جنوبی البرز و برای اوایل امشب نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی را دارند.

وی ادامه داد: در چند روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود که برای روز پنجشنبه با مواج شدن دریای خزر نیز روبه‌رو می‌شویم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: همچنین در چند روز آینده منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌روست که خیزش گرد و خاک را برای این استان پیش‌بینی می‌کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز نیمه ابری است و در اوایل امشب با بارش پراکنده و رعد و برق روبه‌رو می‌شویم که بیشینه دما در آن به ۳۵ درجه سانتگیراد می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه بارش بارانی در تهران صورت نمی‌گیرد و بیشتر در مرکز کشور و استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان با بارش باران روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز