خبرگزاری کار ایران

۱۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی قزوین صاحب شغل شدند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۳۷

۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر طی هفت سال اخیر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صاحب شغل شده‌اند .

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: ۳۴ درصد اشتغال موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مربوط به۷ سال اخیر است.

حمیدرضا خانپور با بیان اینکه اشتغالزایی در شهرک های صنعتی محصول سرمایه گذاری دولت در زمینه آماده سازی اراضی صنعتی  و ایجاد زیرساخت و امکانات و واگذاری آنها به سرمایه گذاران است، ادامه داد: از ابتدای کار دولت آقای روحانی تاکنون ۶۲۹ سرمایه گذار برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده اند که میزان اشتغال پیش بینی شده آنان ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

این مسئول گفت: در این مدت همچنین شاهد ساخت، بهره برداری و راه‌اندازی ۳۸۸ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین و اشتغالزایی به شکل مستقیم برای ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر بوده ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۱۶۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده اند و با شرکت شهرک های صنعتی استان قرارداد منعقد کرده اند،افزود: از این تعداد تاکنون ۹۴۵ قرارداد منجر به بهره برداری شده که اشتغالزایی آنها در مجموع ۳۰ هزار نفر بوده است.

این مسئول گفت: با تکمیل و بهره برداری از سایر طرح های در دست ساخت (قراردادهای باقی مانده سرمایه گذاری) میزان اشتغالزایی مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به ۵۲ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز