خبرگزاری کار ایران

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خبر داد:

اختصاص ۱۵۴ میلیارد ریال به روستاهای استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۰۱

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: ۱۵۴ میلیارد ریال به تهیه، بازنگری و اجرای طرح هادی روستاهای قزوین اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی خانجانیان با اعلام این خبر اظهار داشت: اعتبارات تخصیص یافته به طرح هادی روستاهای قزوین توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و به منظور توزیع اعتبارات استانی (تملک، دارایی‌های استانی) انجام و سهم اعتباری بنیاد مسکن در راستای اجرای پروژه‌های استان مشخص شد.

وی تصریح کرد: بیشترین سهم اعتبارات طرح هادی روستایی استان به شهرستان قزوین با ۵۴ میلیارد ریال و کمترین آن نیز به تاکستان با ۱۲ میلیارد ریال تعلق گرفت.

این مسئول عمرانی خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ اعتبارات در ماه آینده و تبادل موافقت نامه این نهاد با سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات تخصیص یافته بین روستاهای استان توزیع خواهد شد.

خانجانیان با بیان اینکه میزان اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته در حوزه طرح هادی ۴۰ میلیارد ریال افزایش داشته، تاکید کرد: به نظر می‌رسد امسال حدود ۶۰ درصد از این میزان اعتبارات محقق شود.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز یک و ۲ طرح هادی روستاهای استان قزوین در یک دوره ۱۰ ساله، سالانه به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.

استان قزوین دارای ۸۴۳ روستای دارای خانوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز