خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال جاری؛

مردم استان سمنان ۳.۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۶۴۵

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت:مردم استان سمنان در سه ماهه نخست سال جاری ۳.۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش ایلنا، حسن ویلان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد  استان سمنان با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری مردم نوعدوست استان سمنان سه و نیم میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند، ابراز داشت: این صدقات پرداخت‌شده در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این میزان صدقه از ۷۷ هزار و ۴۴ عدد صندوق کوچک فعال در کل استان جمع‌آوری‌شده است، اظهار داشت: علاوه بر این صندوق‌ها مردم می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷* نیز صدقه پرداخت کنند.
ویلان بابیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۲۰۰ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان وجود دارد، در ادامه تصریح کرد: شهروندان استان می‌توانند علاوه بر صندوق‌ها کمک‌های خود را از طریق الکترونیک نیز واریز و در این کار خیر سهیم شوند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر الکترونیکی شدن صدقه با هدف رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: در این مدت سه ماهه مردم استان بیش از سه میلیون تومان صدقه به روش نوین پرداخت کردند.
وی افزود: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز