خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۶۷

استاندار بوشهر گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته ای این استان از واجبات حوزه درمان بوده و تکمیل آن نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی این مقابله با کرونا در بوشهر با قدردانی از کادر درمان و همراهی مردم برای مقابله با کرونا اظهار داشت: نسخه توصیه شده وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کرونا است و این توصیه‌های منجر به کاهش میزان ابتلا و فوتی‌ها در استان می‌شود.

وی افزود : در استان اقدامات مطلوبی برای مقابله با کرونا انجام شد که می‌توان به پویش فعالان اقتصادی، تعطیلی بازارها به صورت خودجوش در فاز نخست شیوع کرونا، پویش های فرهنگی مختلف از جمله با ماسک لبخند بزن بوشهر، نذر ماسک و همراهی خوب مردم و تلاش شبانه روزی کادر درمان اشاره کرد.

گراوند اضافه کرد : از وزیر و معاونان وزیر بهداشت انتظار داریم حمایت مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را انجام دهند تا ان شاالله در مهرماه امسال شاهد تکمیل این پروژه مهم باشیم.

استاندار بوشهر در پایان سخنان خود اضافه کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر از واجبات حوزه درمان استان بوشهر بوده و تکمیل آن نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز