خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان در مراسم افتتاح پروژه بوستان سایه:

زیربنای امنیت ملی کشور رضایت مردم است/اجرای طرح های عمرانی شهرداری اصفهان با حمایت ارتش

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۸۷

شهرداری اصفهان گفت: در برخی طرح های عمرانی، ارتش به گونه ای شهرداری را حمایت کرده که امروز شاهد موفقیت های بزرگی همچون ساخت حلقه حفاظتی هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با حضور مدیران شهری، اعضای شورای شهر، امیران ارتش، فرماندار اصفهان و اصحاب رسانه در منطقه شش شهرداری اصفهان، در برنامه این هفته " هر یکشنبه، یک افتتاح" پروژه بوستان سایه به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی دو طرح احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح روی بزرگراه شهید کشوری و ایستگاه تصفیه خانه جنوب اصفهان آغاز شد.    

در مراسم بهره برداری و آغاز به کار این پروژه ها، قدرت الله نوروزی اظهار کرد: همت والای مدیران شهری و مشارکت با همه اجزای استان و نهادها دلیل موفقیت مدیریت شهری بوده  چراکه شهر متعلق به شهرداری نیست و همه افرادی که آن را یاری می کنند در آن سهم دارند.    

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان برای اجرای بخش غربی رینگ چهارم حفاظتی جلسات متعددی را در تهران و اصفهان با امیران و فرماندهان ارتش از جمله فرمانده کل ارتش و فرمانده کل نیروی زمینی ارتش برگزار کرده است، گفت: طبق این مذاکرات هر بار یک گام به جلو حرکت کرده ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم بخش غربی رینگ حفاظتی که از انتهای فاز دوم سپاهان شهر آغاز و از شهر ابریشم به درچه می رسد، از سوی ارتش اجرایی شود چراکه این توان در ارتش وجود دارد. همان طور که از امروز سازمان عمران شهرداری عملیات ساخت مجموعه پل ها و تقاطع شهید کشوری را آغاز می کند، این توان و لجستیک در ارتش وجود دارد که 10 کیلومتر از مسیر رینگ چهارم را که در زمین های ارتش هم واقع شده، اجرا کند.   

وی ادامه داد: اجرای پروژه های متعدد 130 هکتاری شهید کشوری و پروژه 170 هکتاری که به محلی برای اقدامات عمرانی و سرمایه گذاری بزرگ برای سرمایه گذاران تبدیل می شود، حاصل تعامل شهرداری و ارتش است.

شهردار اصفهان بیان کرد: شهرداری منطقه شش سال گذشته با 600 میلیارد تومان بودجه فقط 400 میلیارد تومان در سالن اجلاس سران هزینه کرده است که این کار کوچکی نیست.

حاشیه سازی ها حرکت ما را متوقف نمی کند

نوروزی تصریح کرد: هیچ حاشیه سازی و حرکت نامعقول حرکت ما را متوقف نمی کند. خدمت در محاصره هیچ فردی نیست و همه افراد و نهادهایی که در شهر دست یاری داده اند و همچون رفیقان صدیق کمک می کنند در این موفقیت ها شریک اند.  

شهردار اصفهان اظهار کرد: اطمینان دارم که مسیر حدود 80 کیلومتری رینگ چهارم، خط دوم مترو و سالن اجلاس ساخته خواهد شد و یک روز مردم این شهر با مترو از عاشق آباد تا بهارستان جابجا می شوند.

وی افزود: زیربنای امنیت ملی کشور رضایت مردم است و نمی توان این عنصر را از صحنه امنیت حذف کرد و شهرداری در همین راستا به مردم خدمت می کند.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز