خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وقوع بارش‌های شدید در 3 استان کشور / وزش باد و خیزش گرد و خاک در زابل

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۳۸

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان‌های کشور را ظرف روزهای آینده تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز و فردا برای مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و ارتقاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی هشدار داد: از امروز تا اوخر وقت فردا استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و به ویژه مناطق شمالی این استان‌ها بارش‌های شدیدتر‌ی نسبت به سایر نقاط دارند و این بارش‌ها ممکن است منجر به بالا آمدن ناگهانی سطح رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها، آب گرفتگی، وقوع صاعقه و احتمالا سیلاب در این مناطق شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: طی ۳ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در جنوب کشور در مناطقی از سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار، رعد و برق  و وزش باد رخ می‌دهد.

گودرزی افزود: از روز چهار‌شنبه تا آخر هفته در نوار شرقی کشور وزش باد‌های به نسبت شدید و در منطقه زابل باد و گرد و خاک را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه از امروز تا چهارشنبه دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است، ادامه داد: تهران امروز قسمتی تا نیمه ابری است و احتمال رعد وبرق و بارش‌های پراکنده در آن وجود دارد و بعد از ظهر هم وزش باد را خواهد داشت و بیشینه دمای پایتخت ۳۶ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز