خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد:

معرفی بیش از چهار هزار پرونده تسهیلات کرونا به بانک‌های قزوین/ پرداخت ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده استان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۱۰ پرونده در استان قزوین برای دریافت تسهیلات کرونا که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: این تعداد پرونده برای اشتغال هشت هزار و ۱۸۲ نفر بوده که میزان تسهیلات درخواستی آنها در مجموع ۸۰۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات، گفت: تاکنون بانک‌های عامل ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال به مشاغل آسیب دیده استان از کرونا تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

گروسی با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان، گفت: هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

این مسئول اضافه کرد: فرصت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات محدود بوده و تا پایان تیرماه است و باید بانک‌ها تا پایان مردادماه برای پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز