خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۲۳

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست تاکید کرد: مدیران موفق همیشه و تحت هر شرایطی به فکر ارتقای کیفیت خدمات و کمک به شهروندان هستند.

به گزارش  ایلنا، سعید طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: تمام توان مجموعه مدیریت شهری باید در خدمت صادقانه به جامعه شهروندی باشد و برای پیشرفت و تعالی شهر کرمانشاه شبانه روز پای کار هستیم تا رضایت همشهریان عزیز را جلب کنیم. 

وی افزود:  باید با دیدی علمی،  منطقی و استفاده از تجارب تمامی صاحب نظران در عرصه مدیریت شهری گام برداریم و این موضوع در اولویت کاری شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیریت شهری جای سیاسی بازی و ریاکاری نیست تاکید کرد: قطعا آدم های موفق در عرصه سازمان همیشه به فکر کمک کردن به دیگران و ارتقاء کیفیت خدمات به مردم هستند ولی آدم های ناموفق با حاشیه‌پردازی به دنبال منافع شخصی هستند که با این مساله در شهرداری با قاطعیت برخورد خواهد شد.

 طلوعی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی خصوصاً در عرصه مدیریت شهری مناسب نیز بیان داشت: با کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از ریخت و پاش های غیر ضروری توانسته‌ایم مدیریت اقتصادی مناسبی را برای پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی به وجود آوریم و از پیشرفت عملیات‌های اجرایی پروژه ها راضی هستم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز