خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی مشهد خبر داد:

افزایش دو برابری کادر درمان ویژه بیماران کرونا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۴۱

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش دو برابری پزشکان و مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت ویژه بیماران کرونایی در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، دکتر مهدی قلیان در نشست ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت از ساعت هشت تا ۲۰ به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونای استان  خدمات ارائه می‌دهند، افزود: از این تعداد، ۱۱ مرکز در شهر مشهد فعال است و به منظور ارائه خدمات مناسب به این دسته از بیماران تعداد تیم‌های پزشکی و مراقبان سلامت در این مراکز افزایش یافته است.

وی با بیان این که در هفته‌های اخیر روند مراجعه بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در برخی از مراکز خدمات جامع سلامت به طور  چشمگیری رشد یافته است ادامه داد: در برخی از مراکز در هفته گذشته به ۶۰۰ تا هزار مراجعه کننده خدمات رسانی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که به طور میانگین ۵۰ درصد از افراد مراجعه کننده که علائمی همچون سرماخوردگی دارند به بیماری کرونا مبتلا هستند، گفت: در کنار خدمات رسانی به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا، خدمات رسانی به سایر گروه‌ها همچون سالمندان، مادران باردار و واکسیناسیون نیز در حال انجام است.

قلیان افزود: در حال حاضر زمان خدمات رسانی در مراکز خدمات جامع سلامت ویژه دو ساعت افزایش یافته است و ارائه خدمت به مراجعان نیز در برخی از مراکز حتی بیشتر از این زمان نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز