خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبر داد:

اوج‌گیری شمار مبتلایان به بیماری کووید19 در استان فارس و شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۳۸

جانشین رئیس ستاد مدیریت کروناویروس در استان فارس گفت: متاسفانه شاهد اوج گیری شمار مبتلایان به بیماری کووید19 در استان فارس و شهر شیراز هستیم و به همین دلیل از سوی دستگاه‌های مختلف اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا قاسمپور در حاشیه آغاز کمپین من هم ماسک می‌زنم در شیراز، گفت: بنابر تاکید دستگاه‌های بهداشتی و صاحبنظران، بهترین، آسانترین و در دسترس‌ترین و در عین حال موثرترین راهکار مقابله با کروناویروس، استفاده از ماسک است.

وی اضافه کرد: الزامی شدن استفاده از ماسک در ادارات و نهادهای دولتی، نیمه دولتی و خصوصی برای کارمندان و مراجعه کنندگان یکی از مصوبات ستاد ملی و مورد تاکید ستاد استانی مدیریت کروناویروس بوده است.

قاسمپور ادامه داد: اعمال محدودیت‌هایی متناسب با وضعیت و شرایط شهرستان‌های مختلف و تمدید این محدودیت‌ها تا پایان این هفته، از دیگر اقدامات اجرایی شده بود.

معاون استانداری فارس با یادآوری اینکه محدودیت‌ها در شهرستانهای قرمز استان، فراگیر بوده و تا پایان این هفته تمدید شده است، خاطرنشان کرد: اگر کارمند دوایر دولتی از ماسک استفاده نکند، ضمن ممانعت از ورود وی به اداره، آن روز کاری غیبت در پرونده کارمند درج خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از موادضدعفونی کننده و شوینده برای شست و شوی مداوم دست‌ها، همچنان یکی از تاکیدات در پروتکل مقابله با کروناویرس است، گفت: شهرداری شیراز همکاری خوبی در زمینه اجرای برنامه‌های کنترل و پیشگیری از شیوع کروناویروس داشته است.

قاسمپور با اشاره به برخی اقدامات شهرداری شیراز در خصوص مقابله با شیوع کروناویروس، تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی، ضدعفونی و گندزدایی معابر، کاهش مراجعات مردم به ادارات شهرداری و کمک مالی به دانشگاه علوم پزشکی و .... اهم این اقدامات بوده است.

معاون استانداری فارس گفت: طی ماه‌های گذشته، همکاری رسانه‌ها اعم از برخط و مکتوب، در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و انتشار اخبار و گزارش‌های خبری و تصویری، در راستای حساس‌سازی، افزایش مشارکت مردم و البته تزریق امید به جامعه، همراهی خوبی را در فارس نشان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز