خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۰۷۸

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تمدیدثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کارا برای صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان تیرماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بخشی از بنگاه‌های اقتصادی که شامل ۱۴ رسته شغلی و بیش از ۵۰۰ زیر رسته است، مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: در این راستا اقدامات لازم شامل ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونا به کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های‌عامل، تشکیل‌جلسات توجیهی و آموزشی و اطلاع‌رسانی کامل در رسانه‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات کرونا انجام شد.

گروسی اضافه کرد: کارفرمایان و خویش فرمایان برای برخورداری از این تسهیلات باید به سامانه ‌کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و در سامانه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کرونا صرفاً با اقدامات دستگاه اجرایی و توسط بانک‌ها امکانپذیر است، افزود: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۲۳ پرونده برای اشتغال هشت هزار و ۶۳ نفر به مبلغ ۷۸۹ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال شده است که در این میان بانک‌های عامل با پرداخت ۶۵۸ میلیون ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز