خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی دهلران خبرداد:

دستگیری سه شرور سابقه دار در «دشت عباس»

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۰۶۰

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری سه شرور با سابقه در منطقه دشت عباس خبر داد.

به گزارش ایلنا، منوچهر مکی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی دهستان دشت عباس و همچنین شرکت‌های فعال در منطقه مبنی بر شرارت و تخریب توسط چند شرور، مراتب بصورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه این مجرمان مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: متهمان در طی سه عملیات جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهایشان دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و راهی زندان شدند.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه شاکیان و شرارت های افراد شرور، تصریح کرد: این متهمان دستگیر شده سابقه ی مشارکت در قدرت نمایی، عربده کشی، تخریب خودروهای شرکت های فعال منطقه، توزیع موادمخدر  و ... را داشته‌اند.

مکی با تشکر از همکاری صمیمانه مردم منطقه دشت عباس گفت: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهمتر همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمین و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای عربده کشی و قدرت نمایی آنان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز