خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

حمایت دادگستری فارس از سرمایه گذاران، تولید کنندگان و صنعتگران

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۹۹

رئیس کل دادگستری فارس گفت: مجموعه با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، صنعتگران و نخبگان علمی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می‌آورند، حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در حاشیه بازدید از شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس به بررسی مشکلات حقوقی این شرکت بزرگ صنعتی که در زمینه قطعه سازی فعالیت می‌کند، پرداخت.

وی در این بازدید میدانی و هدفمند که در راستای برررسی مشکلات واحدهای تولیدی و از سوی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس انجام گرفتبا همراهی برخی از مسئولان استان، با توانمندی و فعالیت این گروه صنعتی از نزدیک آشنا شد.

موسوی در این نشست با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاری‌های مشروع، تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم در دوران تحریم اقتصادی دانست و بر اهتمام دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی نیز تاکید و آن را زمینه ساز توسعه اقتصادی و موجب ارتقا کار و تولید دانست.

وی تاکید کرد: فعالان عرصه اقتصادی با دادگستری و سازمان بازرسی همکاری لازم داشته باشند تا دادگستری با استفاده از اختیارات قانونی خود و در چارچوب قانون قاطعانه با مقوله فساد و مفسدین  اقتصادی مقابله کند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین با اشاره به ظرفیت  بالای این واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰نفر به بررسی مشکلات حقوقی این گروه صنعتی قطعه سازی پرداخت و گفت: مقرر شد طی چند روز آینده جلسه‌ای در دفتر کار خود و با حضور مدیر عامل این واحد صنعتی و  سایر مسئولان امر برگزار و مشکلات مربوطه در این زمینه رسیدگی و موانعی که بر سر راه این شرکت صنعتی قراردارد، برداشته شود.

موسوی خاطرنشان کرد: با حمایت دستگاه قضایی  و در راستای شعار سال"جهش تولید" و همچنین اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس زمینه افزایش تولید بیشتر این واحد بزرگ صنعتی فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز