خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:

خسارت سیل به 5 شهرستان آذربایجان شرقی/تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۸۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از خسارت سیل چند روز گذشته در پنج شهرستان شبستر، مرند، عجب شیر، چاراویماق و مراغه در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد باقر هنربر در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: بر اثر نزولات جوی در بعداز ظهر روزگذشته و با وجود صدور اخطاریه‌های جوی از قبل، این بارش‌ها خساراتی را در شهرستان‌های استان به وجود آورد.

وی افزود: روستاهای پیر بالا و سیدلو در شهرستان مرند و جاده "خوی-مرند" و اصلی کندی در حادثه سیل امروز خسارت دیده‌اند. روستا گل در بخش شادیان شهرستان چاراویماق نیز در این حادثه متضرر شده است.

وی گفت: خسارت‌هایی نیز در شهرهای شند آباد و کوزه کنان و روستاهای تیل، حیدر آباد، چهرگان و شیخ ولی شهرستان شبستر و جاده اصلی "شبستر-تسوج" در سه راهی تیل گزارش شده است.

هنربر اظهار کرد: مسیر روستاهای کهلان، قره‌بلاغی، شلیلوند، قرطاول، کهجوق و مغانجیق و شهرستان مراغه نیز در این حادثه خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: خسارت‌هایی هم در روستاهای هرگلان، قوزلوجه و یایچی شهرستان عجب شیر گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده خسارات وارد شده مربوط به بخش‌های کشاورزی، مسکونی، زیربنایی، راه‌های روستایی، معابر، اماکن دامی، وسایل و اسباب منزل، تخریب کانال‌ها و تاسیسات لوله کشی آب، محصولات باغی و زراعی، پل‌ها و برخی از راه‌های اصلی، تلف شدن دام و ماشین آلات و ادوات کشاورزی در برخی روستاهای استان است.

هنربر در پایان گفت:تاکنون هیچ گونه تلفات جانی از این سیل گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز