خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی زنجان تاکید کرد:

آموزش‌های استارتاپی نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی است/ استان زنجان با نبود دانشگاه علمی - کاربردی درحوزه کشاورزی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۳۸

رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان زنجان، با اشاره به هدف اصلی برای آموزش دوره های کوتاه مدت با اولویت مهارت آموزی در جامعه، تاکید کرد: برگزاری آموزش‌های مرتبط با کسب و کارهای نوین استارتاپی نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی واحدپور، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارائه خدمات آموزشی مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در این مجموعه، اظهار داشت: تمامی آموزش و امتحانات دانشگاه علمی کاربردی به صورت آنلاین در فضای مجازی انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی-  کاربردی استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه دارای 8 مرکز علمی آموزشی فعال در سطح استان است، افزود: تعداد زیادی از رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی به صورت تخصصی است.

وی، با اشاره به آموزش مرکز علمی - کاربردی حوزه صنعت در رشته های تخصصی برای شرکت کالسمین در حوزه روی ، شرکت مینوی خرم دره و دادگستری، خانه کارگر، و آموزش‌های عمومی، ادامه داد: دو مرکز دانشگاه جامع علمی- کاربری مراکز دولتی از جمله دادگستری بزودی تعطیل می شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان، به ارائه 88 رشته تحصیلی در مراکز علمی- کاربردی استان زنجان اشاره کرد و گفت: 10 مرکز فعال در استان وجود دارد که 2 مرکز تا پایان سالجاری تعطیل می شوند.

واحد پور، با بیان خوشه بندی‌های شغلی- تحصیلی در این مرکز آموزشی، ادامه داد: مهارت آموزی و کارآفرینی جزو اولویت های این مجموعه است.

این مسئول آموزشی در استان زنجان، با اشاره به برنامه های کارافرینی این مجموعه علمی آموزشی ، تصریح کرد: تکنسین پروری از اهداف این مجموعه آموزشی در کشور و استان است.

واحد پور، با اشاره به اشتغال 61 درصدی دانشجویان در مقطع کاردانی و 39 درصدی دانشجویان در مقاطع کارشناسی نا پیوسته، ادامه داد: درصدد به حد میانگین رساندن این تعداد هستیم .

وی، با اشاره به آموزش رشته های مختلف بومی در استان، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی هیچ دانشجویی در استان وجود ندارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان، با بیان اینکه بالغ بر 26هزار دانشجوی فارغ التحصیل از دانشگاه جامع علمی کاربدی در استان بوده است، یادآور شد: 655 مدرس در این مجموعه مشغول آموزش هستند.

واحد پور، با اشاره تلاش دانشگاه جامع علمی کاربردی در ارتقای سطح کیفی آموزش در این مجموعه، خاطر نشان شد: بحث بازنگری سر فصلهای آموزشی در این دانشگاه از الویتهای اصلی این مرکز آموزشی است.

وی، همچنین با اشاره به هدف اصلی این دانشگاه برای برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی با الویت مهارت آموزی درجامعه، تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش های مرتبط با کسب و کارهای نوین استارتاپی نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه است.

وی دانشگاه جامع علمی کاربردی را دانشگاه تقا ضا محور عنوان کرد و گفت: آمار سالهای گذشته قابل استناد نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز