خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان هرمزگان:

بدنبال رفع نواقص بهداشتی و ایمنی مدارس هرمزگان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۵۴

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هدف از تشکیل کمیته ایمنی و بهداشت در ستاد پروژه مهر، ایجاد هماهنگی‌های لازم برای پیشبرد ایمن سازی و بهبود وضعیت بهداشتی مدارس است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،علیرضا باقری در پنجمین جلسه پروژه مهر آموزش‌وپرورش استان هرمزگان که با دستورکار بررسی فعالیت‌های کمیته ایمنی و بهداشت مدارس برگزار شد، گفت: ایجاد هماهنگی‌های لازم در پیشبرد ایمن‌سازی و استانداردسازی وضعیت بهداشتی مدارس استان از اهداف تشکیل کمیته ایمنی و بهداشتی در پروژه مهر است.

وی افزود: این کمیته جهت رفع نواقص بهداشتی و ایمنی موجود در مدارس ایجاد شده است که برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی آن تدوین و به مدارس ابلاغ‌شده است.

باقری ادامه داد: همراهی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس یکی از ارکان اساسی تحقق اهداف این کمیته در ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی در سراسر استان است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، مواد شوینده دست، بررسی وضعیت جسمانی دانش آموزان و همچنین آموزش‌های مجازی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا را می‌توان از مهم‌ترین فعالیت این کمیته در ایام بازگشایی مدارس نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز