خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

اعتبارات عمرانی آوج نیازمند توجه بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۸۶

فرماندار شهرستان آوج گفت: اعتبارات حوزه عمرانی شهرستان آوج باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد تا پروژه های نیمه تمام این حوزه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در دیدار با حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که در خصوص بررسی طرح‌ها و اعتبارات پیشنهادی در کمیته برنامه ریزی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آوج یک ششم مساحت استان را پوشش می‌دهد، اما در تخصیص اعتبارات عمرانی به ویژه در حوزه راه و راهداری به این شاخص توجه لازم صورت نگرفته است.

فرماندار آوج افزود: در این شهرستان علاوه بر محور مواصلاتی و جاده ترانزیت از سه راهی رحیم آباد تا محدوده رزن که در حوزه مأموریت‌های راهداری شهرستان آوج است، بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی به همراه تعداد زیادی پل و ابنیه فنی در این شهرستان وجود دارد که بیانگر حجم بالا و گستردگی فعالیت راه و شهرسازی و راهداری دارد و با این اعتبارات اندک نمی‌توان به حجم بالای انتظارات، پاسخ درخور و شایسته ای داد.

علیرضایی ادامه داد: عملکرد مجموعه مدیریت و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان قابل دفاع و درخور تحسین و تقدیر است اما مشکل اصلی کمبود اعتبارات در این بخش است که به همه مطالبات و درخواست‌های شهروندان در مناطق مختلف شهرستان نمی‌توان به طور کامل پاسخ مثبت داد.

وی بیان کرد: در سال جاری نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی برای حوزه راهداری پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تحقق آن و جذب اعتبارات ملی بتوان بخش زیادی از پروژه‌های نیمه تمام و اولویت دار شهرستان را در این بخش تکمیل و به بهره برداری رساند.

در ابتدای این جلسه، پروژه‌های اولویت دار به همراه اعتبارات پیشنهادی در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری، مورد بازبینی و تائید نهایی فرماندار و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز