خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت برق استان:

هرمزگان در جایگاه برتر انتصاب بانوان قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۹۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: در هرمزگان با تدبیر استاندار هرمزگان همتی، شعار دولت در انتصاب بانوان در عرصه های مدیریتی محقق شده و هم اکنون استان به سبب این نگاه در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان که شنبه بیست و یکم  تیرماه برگزار شد، انتصاب اولین مدیرعامل زن در تاریخ صنعت برق کشور را گامی مهم در مسیر تحقق وعده دولت مبنی بر سهم ۳۰ درصدی بانوان در مناصب مدیریتی عنوان کرد و گفت: باور استاندار هرمزگان به توانمندی های بانوان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امید دارم که با تلاش روز افزون پاسخگوی این اعتماد باشیم. 

وی ادامه داد: استاندار هرمزگان با نگاهی دقیق و حساسیتی ویژه به انتخاب و انتصاب افراد در مناصب مدیریتی استان می‌پردازند.

معاون استاندار هرمزگان افزود: همانگونه که در عرصه‌های علمی، فرهنگی، تحقیقات و مسایل سیاسی، ‌حضور زنان در جامعه، حضوری خوب و چشمگیراست باید شاهد حضور بیشتر آنان و تحقق  کامل ۳۰ درصد حضور زنان در مناصب دولتی نیز باشیم.

شیبانی تصریح کرد: این انتصاب را می توان نقطه عطفی برای بهره مندی از توان بانوان در استان دانست که نزدیک به نیمی از جمعیت هرمزگان را تشکیل می دهند.

هاجر عبدی ‌نخستین مدیرعامل زنی  است که در تاریخ صنعت برق کشور با صدور حکمی توسط مدیرعامل توانیر به عنوان مدیرعامل توزیع برق هرمزگان منصوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز