خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف 400 کیلوگرم تریاک

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۹۳

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 400 کیلو تریاک طی یک عملیات ضربتی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار  غلامرضا جعفری گفت:  مأموران ما بامداد روز گذشته حین گشت زنی های هدفمند در یکی از محورهای فرعی ورودی شهرستان حاجی آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک ودستور توقف دادند که راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس، علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی در یک اقدام ضربتی خودرو توقیف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه  در بازرسی از خودرو 400 کیلو گرم تریاک و یک دستگاه بی سیم کشف شد، تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو دیگر که خودرو حامل مواد را اسکورت می کردند نیز توقیف و 3 نفر از سوداگران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مسیر تردد این باند قاچاق مواد مخدر را  از شهرستان رودان به سمت بخش احمدی حاجی آباد عنوان کرد و گفت: 5 قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز