خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان در بازدید از انبار و اسکله نفتی شهید رجایی :

به دلایل ملی ؛ عدد دقیق صادرات فرآورده‌های نفتی را اعلام نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۷۷

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، گفت: به دلایل مصلحتی عدد دقیق صادرات را اعلام نمی‌کنم اما امروز باید به تلاش‌ها برای صادرات فرآورده افتخار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی از تأسیسات عملیاتی اسکله نفتی پخش فرآورده هرمزگان و انبار نفت شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در این جلسه  گفت: در بازدید از انبارهای نفت و مخازن سوخت متوجه شدم که شبکه هوشمندی در پایین‌دست و بالادست پالایشگاه باید ایجاد شود تا تولید وارد شبکه ذخیره‌سازی و از مخازن به شبکه توزیع تزریق شود و در دسترس مردم قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های گسترده‎ای در بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر و منطقه ویژه خلیج فارس برای صادرات و سوخت‌رسانی به جزایر و سکوهای نفتی ایجاد شده است و زیرساخت‌‌ها و اقدامات نشان دهنده تلاش‌های شبانه‌روزی یک مجموعه عظیم و ارزشمند است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در شبکه‌ای منظم شامل تانکرهای جاده‌ای، خط لوله زمینی و ریل مانند شاهرگ و مویرگ‌ها سوخت را به تمام کشور توزیع می‌‌کند و بدانید که ما آگاهیم چه تلاش و کوششی در این شرایط سخت و آب و هوایی از سوی پرسنل این شرکت در حال انجام است.

وی ادامه داد: مجموعه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با همت و تلاش توانسته نقش مهمی در توزیع فرآورده‌های تولیدی دو پالایشگاه ستاره خلیج فارس و نفت بندرعباس به سایر نقاط کشور و استان‌های دوردست ایفا کند که این خدمت قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان ضمن بیان اینکه صادرات فرآورده های نفتی ایران در عرصه بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: به دلایل مصالح ملی در این جلسه عدد دقیق صادرات را اعلام نمی‌کنم اما امروز باید به تلاش‌ها برای صادرات فرآورده افتخار کرد.

همتی تاکید کرد: در گذشته‌ای نه چندان دور ما واردکننده بنزین بودیم اما امروز در حالی کشور دوباره وارد تحریم ها شده که نه ‌تنها کمبود سوخت نداریم بلکه با افتخار از صادرات بنزین سخن می‌گوییم.

در انتهای   جلسه استاندار هرمزگان با اهدای لوح سپاس به عبدالله احمدی کمرپشتی به نمایندگی از کارکنان خدوم پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان از زحمات جهادی این کارکنان در عرصه توزیع فرآورده نفتی و سوخت تقدیر کرد.

 در این بازدید میرزاد مدیرکل حوزه استاندار و عفیفی پور مدیرکل اداره بنادر و کشتیرانی هرمزگان و تنی چند از مدیران پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس، استاندار هرمزگان را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز