خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید البرز با بهزیستی استان

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۳۰

همزمان با آغاز هفته بهزیستی تفاهم نامه همکاری طرح ایجاد صندوق های خرد محلی برای افراد دارای معلولیت از سوی این سازمان با صندوق کارآفرینی امید استان البرز امضا شد.

به گزارش ایلنا، پرویز ایلدرمی، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز با حضور در دفتر مدیرکل بهزیستی استان البرز، ضمن تبریک آغاز این هفته و خداقوت به پرسنل خدوم بهزیستی استان با امضای تفاهم نامه همکاری طرح ایجاد صندوق های خرد محلی برای افراد دارای معلولیت، امید افراد توان یاب را برای استقلال و توانمند سازی افزایش داد.

ایلدرمی اظهار داشت: امضای تفاهم نامه فقط امضای یک کاغذ و تعهد کاری نیست بلکه با جان و دل باید وارد میدان شد و از این اتفاق مبارک، حمایت کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز افزود: این صندوق همیشه بر تسهیل و روان سازی حمایت از اشتغال کشور، مصمم است و این بار با توجه به اهمیت اشتغال این قشر از مردم عزیز استان، تسهیلات ارزان را با شرایط آسان تر از قبل در اختیار کارآفرینان قرار خواهد داد تا بار سنگین حمایت از معشیت این عزیزان در دولت سبک تر شود.

ایلدرمی ادامه داد: بهترین مدل همکاری صندوق و بهزیستی، حمایت از تعاونی هاست، به طوریکه افراد دارای معلولیت هر کدام دارای توانایی خاص و ویژه ای هستند که در غالب تعاونی و اشتغال گروهی نتایج بهتری خواهد داشت.

در ادامه این مراسم حیدری مدیرکل اداره کل بهزیستی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از حضور ایلدرمی در محل اداره کل بهزیستی استان گفت: اتصال دائم جامعه هدف ما به سازمان بهزیستی موجب توانمند سازی نخواهد شد و اتفاق امروز آینده روشنی را برای افراد توان یاب رقم خواهد زد.

حیدری اضافه کرد: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با شاخص هایی از قبیل؛ قرض الحسنه، اخذ تضامین ساده و قانونی و پرداخت در بازه زمانی مناسب شاخصهای مهمی برای مخاطبان است.

در پایان تفاهم نامه همکاری طرح ایجاد صندوق های خرد محلی برای افراد دارای معلولیت، فی ما بین صندوق و بهزیستی به امضای دو طرف رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز