خبرگزاری کار ایران

پلمب 50 واحد عرضه مرغ زنده و قصابی غیرمجاز در سرپل‌ذهاب

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۳۳۲

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب از پلمب 50 واحد عرضه کننده مرغ زنده و کشتار غیر مجاز خیابانی طی دو هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، حمید کریمی با تشریح گزارش اقدامات اکیپ مشترک و کارشناسی این اداره، اظهار داشت: باتوجه به گزارش واصله مبنی بر وجود مراکز عرضه مرغ زنده و‌ کشتار غیرمجاز دام در سرپل‌ذهاب مبارزه با آن را در دستور کار قرار دادیم.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: این اقدام همچنین پیرو دستور دادستان شهرستان در خصوص پلمب این واحدهای غیربهداشتی با همکاری شبکه بهداشت و‌ درمان و نیروی انتظامی انجام گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی این عملیات ضربتی و از پیش طراحی شده، تعداد ۱۴ واحد قصابی غیرمجاز و ۳۶ واحد عرضه مرغ زنده در سطح شهر سرپل‌ذهاب جمع آوری و پلمب شد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز