خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهر سازی استان مطرح کرد:

دوبانده شدن جاده خلیل آباد به بردسکن تا سال ١۴٠٢ به شرط اختصاص اعتبارات

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۹۹۴

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای سال ٩٩ مبلغ ۴٠ میلیارد تومان جهت دو بانده کردن سه راهی شادمهر، کاشمر ، خلیل آباد ، بردسکن و انابد در نظر گرفته شده است که به شرط تخصیص و کمک های اعتباری نماینده شهرستان در مجلس پروژه دوبانده کردن خلیل آباد به بردسکن تا ٣ سال دیگر تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، قدرت الله ابک در دیدار با فرماندار خلیل آباد و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی شهرستان اظهار کرد: پروژه جاده خلیل آباد به بردسکن اگر اعتباری را که جهت این محور در نظرگرفته شده است به طور 100 درصد تخصیص پیدا کند و قیر این محور رایگان در اختیار اداره راه و شهر سازی قرار بگیرد تا 3 سال آینده این محور دو بانده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه خلیل آباد به بردسکن و بردسکن به سمت انابد که به طول 108 کیلومتر است نیاز به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان است، افزود: دوبانده کردن محور شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد یکی از مهم‌ترین اولویت‎هاست، به رغم اینکه باند دوم محور بین کاشمر به خلیل‎آباد چندین سال قبل به دلیل نبود اعتبارات ملی بسیار با سرعت کم انجام شد اما با پیگیری‌‌هایی که صورت گرفت این محور دارای ردیف ملی شد.

مدیر کل راه و شهر سازی با بیان اینکه برای هر کیلو متر جاده سازی نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار است بیان کرد: هم اکنون جاده فریمان به مشهد ، تربت جام به تایباد ، مشهد به کلات  و جاده چناران از دیگر طرح های دارای اولویت استان می باشد.

دوبانده کردن محور خلیل اباد به بردسکن از تقاضای های بحق مردم این منطقه است

فرماندار خلیل آباد گفت: دو بانده کردن محور خلیل آباد به بردسکن یکی از مطالبات جدی و بحق مردم منطقه می باشد که می طلبد این اداره کل نسبت به تکمیل این پروژه اهتمام جدی داشته باشند.

ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه زیرسازی محور خلیل آباد تا شهر کندر آماده شده است، افزود: همچنین سایت اداری خلیل آباد نیز چندین سال است که نیمه تمام رها شده است و به لحاظ اینکه پیمانکار این پروژه اداره راه‌و شهر سازی بود می طلبد جهت این طرح هم چاره ای اندیشیده شود.

وی  اظهار کرد: چون در شهر خلیل آباد طرح اقدام ملی مسکن انجام نشده است، اداره راه و شهرسازی مجدد نقشه این طرح را از اداره بنیاد مسکن شهرستان تهیه کند تا در جلسه ای در استان این مهم تعیین تکلیف شود.

بودجه مربوط به جاده خلیل آباد به بردسکن با پیگیری های مستمر گرفتنی است

همچنین حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث دوبانده کردن محور خلیل آباد به مردم موضوعی است همه روزه مردم بابت تکمیل این پروژه با بنده تماس می‌گیرند و همیشه معترض هستند که بایستی با پیگیری‌های مستمر در وزارت راه و شهرسازی اعتبار مربوط به این قسمت را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه برای مسائل پیش پا افتاده نباید روند اجرای دو بانده کرده این محور عقب بیافتد افزود: بحث تیر های برق  در این محور را حتما در استان  پیگیر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز