خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان خبر داد:

نماز جمعه در شهرستان‌های گرمسار و مهدیشهر لغو شد/ شاهرود و میامی همچنان در وضعیت سفید

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۹۷۷

استاندار سمنان گفت: برگزاری آیین عبادی ، سیاسی نماز جمعه در شهرهای گرمسار و مهدیشهر در روز ۲۰ تیر ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شد.

به گزارش ایلنا ، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: تنها شهرستان‌های شاهرود و میامی در استان سمنان از نظر شیوع کرونا ویروس در وضعیت رنگ بندی سفید قرار دارند که این وضعیت هم شکننده است.
 
وی تصریح کرد: وضعیت سفید شهرستان های شاهرود و میامی از نظر کنترل کرونا ویروس بسیار ارزشمند است و از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و دیگر مسئولان مربوطه نهایت قدردانی را دارم.
 
وی خاطر نشان کرد: برخی از شهرستان‌های استان در ماه‌های گذشته در وضعیت سفید قرار داشتند اما با کاهش رعایت نکات بهداشتی این روند تغییر کرد.
 
استاندار سمنان ادامه داد: گرمسار از شهرستان هایی بود که در مقابله با کرونا ویروس خیلی خوب عمل کرد اما اکنون دوباره در شرایط قرمز قرار گرفت و با دستور فرماندار ، محدودیت هایی برای مقابله با کرونا در این شهرستان اعمال می شود.
 
آشناگر اضافه کرد: باتوجه به اینکه گرمسار و مهدیشهر در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا ویروس قرار دارند، آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه در ایوانکی، گرمسار، مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در روز ۲۰ تیر تا اطلاع بعدی برگزار نمی شود.
 
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی و صنعتی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تلاش باشند و استفاده از ماسک در تمام بخشی های اداری و کارگری استان الزامی است‌.
 
استاندار سمنان افزود: برای مقابله با کرونا ویروس و ثبات در وضعیت سفید باید دارای برنامه بود و دانشگاه های علوم پزشکی استان از تجریبات یکدیگر برای مهار این ویروس استفاده کنند.
 
شایان ذکر است در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در ارتباط با برگزاری هرگونه تجمع اعم از مجالس ترحیم، ازدواج ، برنامه‌های فرهنگی ، هنری ، مذهبی ، ورزشی ، اوقات فراغت ، همایش‌های اداری و ... تحت هر عنوان تا اطلاع ثانوی در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان تصمیم گیری و چنین تجمعاتی ممنوع است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز