خبرگزاری کار ایران

موحد به ایلنا خبرداد:

افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ طرح به مناسبت هفته بهزیستی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۸۸۶

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان، به برنامه های هفته بهزیستی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: به مناسبت این هفته ۴۰ طرح در استان زنجان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

رباب موحد امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: به مناسبت هفته بهزیستی 40 طرح در استان زنجان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان، با یادآوری اینکه از 21 تا 27 تیرماه به عنوان سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی نامگذاری شده است، گفت: چهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی با شعار «شفافیت، تحول خدمت، ارتقا سلامت اجتماعی در خانواده» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح های افتتاحی و کلنگ زنی هفته بهزیستی در شهرهای زنجان، طارم و خدابنده خواهد بود، ادامه داد: در این هفته 15 واحد مسکونی مددجویی، 13 طرح خود اشتغالی، ساختمان اداری طارم، مراکز مثبت زندگی، مرکز غیرانتفاعی cbr ، مرکز مشاوره خانواده  و دیگر طرح ها افتتاح می شود.

موحد به کلنگ زنی مرکز نگهداری معلولین کم توان ذهنی بالای 14 سال در این هفته اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 14 مرکز روزانه و 10 مرکز شبانه روزی در حوزه توانبخشی در استان فعالیت می کند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان به کلنگ زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبدسرپرست خیرساز در زنجان اشاره کرد و گفت: این مرکز به همت یک خیر در زنجان ساخته شده است.

به گفته وی، فضاسازی شهری، پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی از شبکه اشراق و اطلاع رسانی وسیع خدمات بهزیستی از دیگر برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز