خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

۱۳ کارخانه خط تولید خود را به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا تغییر دادند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۸۲

۱۳ کارخانه مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین طی چهار ماه گذشته خط تولید خود را به محصولات بهداشتی مقابله با کرونا تغییر داده اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز کشور به محصولات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، مجوزهای مربوط به تغییر خط تولید از سوی دستگاه های مربوطه در کمترین زمان ممکن به این واحدها ارایه شده است.

حمیدرضا خانپور افزود: این واحدهای صنعتی با تغییر خط تولید خود و استفاده از ماشین آلات جدید و یا با ایجاد تغییراتی در دستگاه های خود، اکنون مشغول تولید دستکش‌های بهداشتی، ماسک‌های یکبار مصرف و همچنین ژل شست وشوی دست و محلول های ضدعفونی کننده هستند.

این مسئول یادآور شد: به جز محصولات شوینده و سلولزی که برای نظافت محیط و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و در مقابله با کرونا موثر است، در حال حاضر ۲۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین به تولید دستکش بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده می پردازند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای صنایع قزوین برای تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده، اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور و تقاضای بالا برای مصرف، بیشتر این واحدها در سه شیفت فعال بوده و تامین نیازهای بهداشتی مردم می پردازند.

استان قزوین رتبه نخست کشور را در تولید شوینده ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز