خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

مشارکت جدی دستگاه های اجرایی در ساماندهی امور جوانان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۷۲

استاندار قزوین گفت: باید در بخش جوانان کارهای جدی در استان انجام شود و دستگاه‌ها با مشارکت پررنگ خود برای تصمیم گیری مناسب با نیازهای این قشر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: امروزه در حوزه جوانان باید کارهایی در استان انجام شود که تصمیمات آن در ستاد ساماندهی امور جوانان اتخاذ گردد.

وی با اشاره به موضوع ادغام ستاد ساماندهی امور جوانان با کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی باید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و سیاستگذاری در این حوزه به شکل سابق ادامه یابد و مصوبات آن در شورای برنامه ریزی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

این مسئول گفت: باید فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان به شکل ستاد یا کمیته ادامه یابد چون جوانان به عنوان یک قشر مهم جامعه هستند و نمی‌توان آنها را به حال خود رها کرد.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات این ستاد، افزود:  کارگروه اجتماعی آنقدر مسایل مختلف از اعتیاد، بزهکاری، زنان سرپرست خانوار و ... دارد که در صورت ادغام ستاد با آن، مسایل مربوط به جوانان گم خواهد شد.

جمالی پور گفت: مساله برنامه سازی، تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه جوانان از اهیمت زیادی برخوردار است و باید این جلسات ادامه یابد تا بتوان برای حل مشکلات این قشر گام‌های بلندی برداشت.

استاندار قزوین گفت: جوانان، عناصری هستند که اگر برای آنها تصمیم گیری نشود هم به خود و هم به دیگران آسیب می‌زنند و اگر این قشر را خوب مدیریت کنیم بسیاری از مسایلی که در آینده باید تصمیم گیری شود، حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اشتغال عامل اصلی حفظ و صیانت از خانواده است، افزود: باید به مباحث پیرامون این موضوع نیز توجه کرده و با توجه به متقضیات روز جامعه برای جوانان و ساماندهی امور آنها تصمیم گیری کنیم.

جمالی پور افزود: اگر برای جوانان راه را باز کنیم نیازی به کار دولتی ندارند و می‌توانند برای خود کسب درآمد داشته و برای توسعه و ارتقا کشور گام بردارند.

استاندار گفت: باید برای جوانان تا ۱۰ سال آینده برنامه ریزی کنیم و دانشگاه‌ها و مدارس ما به سمت کارآفرینی و اشتغالزایی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از موانع ازدواج جوان، اجتماعی است، افزود: باید عواملی که مخل ازدواج است و مقابل آن قدم علم کرده را دسته بندی کرد و متناسب با شرایط روز و ظهور پدیده‌های اجتماعی برای رفع آنها تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز