خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۸۵

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مشخص شد، فردی به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین خریداری و با یک دستگاه سمند در حال انتقال از استان فارس به استان‌های جنوبی کشور است.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به محورهای مواصلاتی منتهی به فارس اعزام شدند و به صورت نامحسوس خودروهای عبوری را رصد کردند که در نهایت خودروی مورد نظر در محور  شهرستان آباده استان فارس شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۸ هزار و ۴۰۰ گرم هروئین کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: همچنین در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محورهای مواصلاتی قزوین–زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ بیگی متهمان پس از دستگیری روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز