خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

خدمت به نیازمندان و محرومان یک کار مهم و اساسی در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۷۱

استاندار قزوین گفت: خدمت به نیازمندان و محرومان یک کار مهم و اساسی در جامعه است چرا که این امر برخواسته از فطرت انسانی و ایمانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت اله جمالی پور در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: انفاق و محرومیت زدایی باید به صورت توأمان فرهنگ سازی و نهادینه شود تا فقر از چهره جامعه اسلامی برچیده شود.

وی یادآورشد: کمک به دیگران امری پسندیده است که ریشه در فطرت انسانی دارد از این رو همه انسان ها برای کمک به یکدیگر به اشکال مختلف تلاش می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این دیدار گفت: لازمه فقرزدایی و محرومیت زدایی کار جمعی و مردمی است چراکه مردم در هر کاری که وارد شده اند، موفقیت حاصل شده است.

مهرعلی حق گویان افزود: رسیدگی به محرومان و نیازمندان تنها با مشارکت جمعی اقشار مختلف مردم محقق می شود چراکه با حضور مردم برکت الهی نیز نصیب جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کارکنان برخی ادارات استان قزوین در کمک به نیازمندان با جدیت وارد شده اند و ارقام حتی اندک و براساس میزان اعلامی کارکنانشان به صورت کسر از حقوق اِعمال می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت : این ارقام اگرچه در ظاهر اندک هستند ولی وقتی جمع می شوند در کنار هم به رقمی قابل توجه تبدیل شده و می توانند گره ای از زندگی نیازمندان بازکنند.

وی اعلام کرد: با همین کمک های کوچک خانواده های نیازمند صاحب یخچال، کولر، فرش و ... شده و یا خانواده چشم انتظار برای تهیه جهیزیه، دخترش را به خانه بخت می فرستد.    

حق گویان یادآورشد: کمک های این چنینی اقدام موقتی است ولی آنچه در خدمات و کمک های این نهاد مورد توجه جدی است، توانمندسازی محرومان است چراکه می خواهیم با ایجاد اشتغال، مددجو عزت نفس و کرامت پیدا می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز