خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان خواستار شد؛

الحاق دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان به شهرک های دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۶۷

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان با تاکید بر تغییر فضای کالبدی این دانشگاه گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان بهتر است به شهرک های دانشگاهی ملحق گردد .

 

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان دانشگاه فنی و حرفه ای را پویا، با ارزش و کارآفرین دانست و گفت : با توجه به اظهارات رئیس دانشگاه در باب عدم وجود امکانات بروز کارگاهی و آزمایشگاهی در دانشگاه، امیدواریم با همکاری این بنیاد شاهد جذب اعتبارات و بهبود فضای آموزشی در این دانشگاه باشیم.

جعفر میرصناعی به اهمیت دانشگاه های فنی و حرفه ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید کرد و اظهار نمود: یکی از مشکلات مهم دانشگاه های کشور، کمبود ارتباط مستمر  بین صنعت و دانشگاه است.
 
وی با اشاره به مغفول ماندن دانشگاه فنی و حرفه ای گفت : در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش این مجموعه باید از ظرفیت این بنیاد و همچنین خیرین و حامیان بهره برد.
 
میرصناعی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت پذیرفته در این مجموعه دانشگاهی گفت: خلاقیت ها، پویندگی ها و تازگی هایی که در این دانشگاه مشاهده می شود بدون شک با تکمیل پروژه ها میتواند زمینه ساز یک جهش و تبدیل این مجموعه دانشگاهی را فراهم نماید .
مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان افزود: وقتی در شرایط سخت اقتصادی فعلی با وجود کمبودها، سختی ها و دشواری ها کاری اینچنین انجام شود عشق می خواهد که نمود آن را در این دانشگاه و مسئولین و پرسنل آن می توان به وضوح مشاهده کرد و این ارزشمند است و رضایت خدا و مردم را در پی خواهد داشت.
وی یکی از وظایف دانشگاه فنی و حرفه ای را تربیت تکنسین های ماهر دانست و بر لزوم تقاضا محور کردن رشته ها در سطح دانشگاه ها تاکید کرد .
میرصناعی همکاری و همراهی مشتاقانه بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان را یادآور شد و تاکید کرد: اعضاء این بنیاد به واسطه دلبستگی و تعلق خاطری که به این دانشگاه دارند همچون گذشته آماده هرگونه همکاری و کمک در برطرف کردن مشکلات پیش روی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان هستند.
شایان ذکر است بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان متشکل از فرهیختگان ، معتمدین و فعالان اجتماعی صاحب نفوذی است که بعنوان یک تشکل مردم نهاد با بیش از ۳۰ سال سابقه در شهرستان سمنان در پیگیری مطالبات مردمی در جهت تحقق اهداف توسعه و عمران و آبادانی مرکز استان فعال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز