خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صورت پذیرفت؛

کلنگ زنی طرح تولید زنجیره گوسفند ۲ هزار راسی در صوفی آباد سرخه/ آینده روشن صوفی آباد با اشتغال زایی 90 نفر در طرح تولید گوسفند داشتی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۵۰

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پروژه تولید زنجیره‌ گوسفند داشتی پربازده با اعتبار 50 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار با ظرفیت ۲۰۰۰ راسی کلنگ زده شد و با توجه به اینکه نژاد دام به کار‌گرفته شده در این طرح با اقلیم سازگاری داشته و همچنین میزان اشتغال ۹۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم آن آینده روشنی را برای این طرح متصور می سازد.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان سرخه به بازدید اواخر سال گذشته از روستای امامزاده عبدالله این شهرستان به منظور رسیدگی به مطالبات مردم این‌ منطقه اشاره داشت و افزود: پیرو ‌بازدید اواخر سال گذشته از این روستا، مطالبات و درخواستهای اهالی شنیده و قول هایی به‌ مردم روستا داده شد که با تلاش ها و اقدامات انجام شده امروز شاهدیم این مطالبات، محقق شده است.

وی ادامه داد: جابجایی تیر برق از داخل زمین های کشاورزی روستاییان، احداث پل عابر پیاده به منظور تسهیل در تردد مردم روستا و جلوگیری از قطع ارتباط دو بخش مجاور رودخانه در ایام سرد و پر بارش سال، آنتن دهی تلفن همراه و راه اندازی و تقویت تلویزیون دیجیتال در این روستا و برخی روستاهای همجوار و تسطیح زمین به منظور ایجاد شهرک جدید، از جمله مطالباتی بود که امروز شاهدیم به سرانجام رسیده است.

فخری همچنین تاکید کرد: در بحث راه اندازی پل عابر پیاده به منظور تسهیل در تردد روستاییان به ویژه بانوان و سالخوردگان، بالغ بر ۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۵۰ درصد آن توسط خَیِّر اهل روستا تامین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کلنگ زنی طرح تولید زنجیره گوسفند داشتی پربازده ۲ هزار راسی در منطقه صوفی آباد این شهرستان اشاره داشت و افزود: پروژه تولید زنجیره‌ گوسفند داشتی پربازده با اعتبار بسیار خوبی از سوی سرمایه گذار با ظرفیت ۲۰۰۰ راسی کلنگ زده شد و با توجه به اینکه نژاد دام به کار‌گرفته شده در این طرح با اقلیم سازگاری داشته و همچنین میزان اشتغال ۹۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم آن، آینده روشنی را برای این طرح متصور می سازد.

معاون استاندار سمنان اذعان داشت: سرمایه گذار اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آورده برای این طرح در نظر گرفته که با اعتبارات تسهیلات بانکی، این پروژه تا ۳۵ میلیارد تومان اعتبار خواهد داشت.

وی همچنین بیان داشت: پروژه احداث بلوار سرخه به سمنان یکی دیگر از طرح هایی بود که امروز و در این سفر مورد بازدید قرار گرفت و خوشبختانه تلاش خوبی در راستای اجرای هرچه بهتر و سریعتر این پروژه صورت گرفته است.

فخری با بیان این مطلب که اعتبارات سال جاری این پروژه به صورت کامل جذب شده است، گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیز برای این پروژه در سال آینده در نظر گرفته شده که در صورت تامین این ‌مبلغ در سال جاری، انشالله تلاش خواهد شد تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان اظهار داشت: میزان پیشرفت این پروژه بسیار‌ مطلوب است و تا کنون ۶ کیلومتر ‌عملیات خاکی آن به سرانجام رسیده و در مهرماه و آبان ماه سال جاری، شاهد روکش آسفالت این قطعه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز