خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان خواستار شد:

تدوین بانک اطلاعاتی تخصص و سوابق اجرایی جامعه ایثارگران استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۴۳

​معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان بر ارائه بانک اطلاعاتی تخصصی ایثارگران استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه جهت بهره‌گیری مطلوب و شایسته از توانمندی این قشر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای ایثارگران استانداری سمنان با فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در محل دفتر معاونت دیدار و گفتگو کردند. 

فاطمه منصوری خاطر نشان کرد: در جهان هستی هر فرد باید به نوعی دین و وظیفه ی خود را ادا نماید و ماموریتش را به سرانجام رساند و خانواده شهدا ،ایثارگران و جانبازان با گذشتن از جان و مال و آسایش زندگی خود برای بهبود وضعیت جامعه ای که در آن زندگی می کنند این نقش را به نیکی ایفا نموده اند ، فلذا بر همه ی ما فرض است تا حق نعمت ادا کنیم و حافظ حرمت خون شهدا باشیم.

وی افزود : معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی همواره در کنارجامعه ایثارگران استان است و بر رفع مشکلات و مسائل خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در استانداری، فرمانداری و شهرداری های تابعه استان می کوشد . 

منصوری با اشاره بر لزوم ایجاد تحرک و پویایی در جامعه گفت : در شرایطی که بنا به دلایل مختلف با کاهش شور و انگیزه مواجه هستیم نیازمند انجام اقدامات فرهنگی می باشیم ‌و در این راستا خانواده شهدا محور این بیداری و آگاهی هستند و می بایست در ایجاد انگیزه در جامعه پیشگام باشند .

وی بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و برگزاری جلسات خاطر گویی تاکید نمود و افزود : بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا می تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی و ارزشی تلقی گردیده و فرهنگ غنی ایثار و شهادت را در زندگی ما جاری و سازی نماید، نقل تجارب و آموزه های ایثارگران در تحمل سختی ها و ایستادگی و مقاومت در برابر سختی ها می تواند الگو و انگیزه زندگی سالم و ارزشمند برای جامعه ی کارکنان دولت باشد.

معاون استاندارسمنان، ایثار را نقطه مقابل خودکامگی دانست و افزود : تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سبب خواهد شد تا انسانها را از تفرقه دور ساخته و بسوی وحدت و یکرنگی سوق دهد و دلها را به هم‌نزدیک نماید .

وی با اشاره به شکل گرفتن شورای مشورتی کارکنان گفت : یکی از برنامه های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری این است که شورای مشورتی را پویا و فعال تر نماید و از جامعه ایثارگران خواست تا در این شورا با تجربیات و تخصص خود حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین بر ارائه بانک اطلاعاتی تخصص ها و تجربیات و سابقه مسئولیتی ایثارگران استانداری سمنان و فرمانداری های تابعه برای بهره گیری مطلوب تر و شایسته تر از این قشر در تصمیم سازی ها تاکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز