خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری:

اولویت کاری شهرداری ها باید حفظ منافع مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۳۲

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در مراسم معارفه شهردار جدید اقبالیه گفت: اولویت کاری شهرداری ها و شوراها باید حفظ منافع مردم و پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی در جلسه معارفه شهردار جدید اقبالیه بیان کرد: اولویت کاری شهرداری ها و شوراها باید به دور از حواشی، حفظ منافع مردم  و پیگیری خواسته ها و مطالبات شهروندان باشد.

وی در ادامه بیان کرد: تعدد تعویض شهرداران در تضاد مستقیم با منافع شهروندان است و باعث  تضییع حقوق آنها می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراها ادامه داد: طرح های توسعه شهری نباید با منافع شهروندان تضاد داشته باشد و در این راستا می توان با برنامه ریزی صحیح ،قانون مندی، نظم و انضباط مالی در جهت احقاق حقوق شهروندان گام برداشت‌.

صالحی تصریح کرد: نهاد شهرداری یک نهاد بسیار تاثیر گزار در مدیریت محلی می باشد که با مطالعات دقیق و درک صحیح از واقعیات و همچنین اصلاح برخی از قوانین منسوخ میتواند بسیاری از مشکلات محلی را مرتفع کند.

وی افزود: در شهر اقبالیه با توجه برخی مسائل، مشکلات شهروندان انباشته شده است که از شهردار جدید که از بدنه خود شهرداریست انتظار داریم با کمک دستگاههای زیربط و استفاده از نیروهای متخصص به این مشکلات رسیدگی نماید.

در پایان غلامرضا فرجی به عنوان شهردار جدید اقبالیه با حضور امام جمعه شهر، بخشدار مرکزی و مقامات شهرستانی معارفه گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز