خبرگزاری کار ایران

رئیس آتش نشانی اشتهارد:

آتش سوزی واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد بدون تلفات مهار شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۲۱

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد از مهار آتش سوزی در یک واحد تولید کننده ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی سبحانی در ارتباط با حادثه آتش سوزی در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد در جمع خبرنگاران گفت: امروز حریق یک واحد صنعتی تولید ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد به آتش نشانی شهرک اعلام و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد با بیان اینکه حریق واحد تولیدی ایزوگام بسیار گسترده و سنگین بود،بیان کرد: بلافاصله نیروهای کمکی آتش نشان از شهرک صنعتی کوثر،آتش نشانی شهر اشتهارد و شهرستان بوئین زهرا به محل حادثه اعزام شدند.

سبحانی با بیان اینکه در مرحله اول 6 دستگاه ماشین آتش نشان به محل حادثه اعزام شد،گفت:در مجموع حدود 11 خودرو آتش نشان برای اطفای حریق این واحد به کار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه این حریق با تلاش آتش نشانان در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی خاموش شد،تصریح کرد: در صورت سرایت آتش به واحدهای مجاور خسارت سنگینی به چند واحد صنعتی که تولید کننده  روغن صنعتی و دیگر مواد آتش‌زا و فرار بودند وارد می‌شد که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز