خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

تغییرات مرکز دفن زباله حلقه دره ملموس است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۱۶

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: اقدامات انجام شده در سایت دفن زباله حلقه دره کاملاً ملموس و مشهود است و موجب بهبود وضعیت و کاهش انتشار بوی نامطبوع شده است.

به گزارش ایلنا، عباس زارع در هجدهمین جلسه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج با بیان اینکه لازمه مدیریت، شناخت از مجموعه است و لازمه شناخت نیز ثبات مدیریت است، اظهار داشت: اجرای مدیریت یکپارچه نیز موجب رفع معضلات و تضادها و اجرای اصولی تفکیک از مبداء خواهد شد و ضرورت دارد در قراردادهای جدید لحاظ شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه موضوع تفکیک از مبداء مشکل ساختاری دارد، تصریح کرد: تا زمانی که برنامه اصولی و اساسی برای جمع آوری سبدهای زباله جلوی درب منازل نداشته باشیم زباله گردها و گونی به دوش ها کاهش نمی یابند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت تفکیک زباله‌های تر و خشک از یکدیگر در مبداء، این حرکت را گامی مهم در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و جلوگیری از افزایش زباله و نیز ایجاد سهولت در تفکیک و بازیافت مطلوب زباله و کاهش آلودگی و افزایش پاکیزگی محیط زندگی عنوان کرد و بر لزوم افزایش کیفیت و راندمان اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در این کلانشهر تأکید کرد.

زارع با تاکید بر اینکه طرح تفکیک زباله از مبداء مستلزم عزم و اراده جدی و همگانی است، افزود: باید با ایجاد مکانیزم‌های مشخص و مدون این طرح را تقویت و به یک نقطه مطلوب برسیم و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز