خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مردم نباید از سازمان شهرداری ناراضی باشند/ اداره کردن شهر دشوار است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۰۷

استاندار قزوین گفت: شرایط دشوار اقتصادی کشور باعث شده تا شهرداران استان در مدیریت و هزینه کرد مالی سال سختی پیش رو داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت‌الله جمالی پور روز چهارشنبه در نشست با شهرداران استان قزوین افزود: در این شرایط اقتصادی اداره کردن شهر بسیار دشوار است و فقط تدبیر شهرداران است که می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات را برطرف کند.

وی اضافه کرد: وقتی پول و اعتبار نباشد انجام کارها تقریبا غیرممکن است و شهردار موفق کسی است که همه را کنار خودش بسیج کرده و از ظرفیت فرمانداران، دهیاران و بخشداران و شوراها در راستای پیشبرد اهداف شهری بهره ببرد.

جمالی پور تاکید کرد: وظیفه مهم شهرداری در سال جاری این است که مردم نباید از سازمان شهرداری ناراضی باشند و اعتبارت باید با مطالعات دقیق هزینه شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه شهردار باید هنر مدیریت منابع مالی داشته باشد، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر از کمک‌های بیشتری برخوردار شوند.

جمالی پور تصریح کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند بودجه امسال شهرداری‌ها با همکاری نمایندگان خانه ملت اصلاح شود و ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی نیز از سازمان همیاری تامین شود.

مقام ارشد اجرایی استان قزوین به عوارض جرایم رانندگی اشاره کرد و گفت: این عوارض متعلق به شهرداری بوده و این خواست به حقی است که شهرداران مطالبه می‌کنند، اما تا زمان محقق شدن این سهم باید شهرداران کمربندهای خودشان را محکم بسته و به درستی هزینه کنند.

جمالی پور بیان داشت: ۶۰ کارخانه و واحد تولیدی در کشور شناسایی شده که قرار است پرونده مالیاتی خودشان را به استان منتقل کنند و با این اقدام سرجمع اعتبارات استانی افزایش می‌یابد.

استاندار قزوین به مشکل کارکنان نیروهای شهرداری اشاره کرد و گفت: اگر نیروهای شهرداری در کارهای اجرایی فعالیت دارند باید پیگیر تبدیل شدن از کارگری به کارمندی باشند که البته در این خصوص نیاز است نشست های متعددی برگزار شود.

جمالی پور یادآور شد: معابری که باعث ورود خودرو و موتورسیکلت به داخل پارک‌ها می شود باید به وسیله راهبندهای فلزی مسدود شوند تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود که وظیفه پیگیری این موضوع بر عهده شهرداران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز