خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد؛

توسعه شهرک های تقاضا محور در اولویت کاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۶۰۴

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین توسعه شهرک های تقاضا محور را امسال در اولویت برنامه کاری خود قرار داده است.

حمیدرضا خانپور در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین و در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: توسعه شهرک های تقاضا محور جزو اولویت کاری امسال شرکت شهرک های صنعتی استان است و برنامه داریم تا پایان سال و با توجه به شعار سال به عنوان جهش تولید حدود  1000 هکتار مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضا محور استان قزوین را افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: شهرک های غیر دولتی باید بارور شوند چنانچه اگر در جایی زمینی وجود دارد یا امکاناتی فراهم است و قابلیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را داراست ما حاضریم برای احداث شهرک های غیر دولتی صنعتی مجوز  صادر کنیم تا بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.

خانپور ادامه داد: ساماندهی لکه های صنعتی در استان قزوین، جذب سرمایه گذارانی که هایتک و دانش بنیان هستند، سرمایه گذاری بالا و اشتغال بالا داشته باشند از دیگر موارد اولویت های کاری شرکت شهرک های صنعتی استان در سال جهش تولید است.

وی بیان کرد:  مسئله راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال و همچنین واحدهایی که بانک‌ها جانشین آنها  شدند در برنامه کاری شرکت است تا بتوانیم سرمایه گذاران را برای خرید این واحدها جذب کنیم.

این مسئول اضافه کرد: هدف بانک ها رونق تولید و صنعت نیست و بلکه دنبال احیای حق قانونی خود از این رو واحدهایی که بانک ها جانشین شدند، توسط شرکت شهرک های صنعتی به سمت سرمایه گذاران سوق داده می شود تا این گونه واحدها واگذار شود. 

توسعه شهرک های تقاضا محور در اولویت کاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین

به گفته مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، به طور کلی 100 واحد راکد و نیمه فعال و طرح صنعتی تا پایان امسال به بهره برداری  می رسد تا چرخه تولید به رونق درآید و زمینه اشتغال پایدار را برای جوانان استان با شعار "کار، تلاش و پیگیری" فراهم شود.

در این بازدید اسماعیل معصومی مدیر روابط عمومی شهرک های صنعتی استان قزوین نیز حضور داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز