خبرگزاری کار ایران

فرماندار در بازدید از پروژه احداث دستگاه زباله سوز :

پروژه ساخت دستگاه زباله سوز رشت تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۷۹

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژه دستگاه زباله سوز، بر لزوم پیگیری جدی همه متولیان و استفاده از همه ظرفیت های ملی و استانی جهت نهایی شدن عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در حاشیه بازدید از کارخانه کود آلی و فرایند احداث دستگاه زباله سوز، با تاکید بر اهمیت اجرای  پروژه کارخانه زباله سوز برای استان و شهرستان،  اظهار داشت: اتمام این پروژه دغدغه مسئولین عالی استان و شهرستان و آرزوی دیرینه مردم فهیم این شهرستان است تا بتوان با مدیریت بهینه ساماندهی پسماندها، از مواهب و طبیعت زیبای خداوندی به بهترین وجه بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به پایان رسیدن برنامه ششم توسعه در سال جاری، تصریح کرد: بر همین اساس باید در عملیات اجرایی پروژه های بزرگ تسریع شود و در عین حال  دقت شود شتاب و کیفیت اجرای پروژه ها در حد مطلوبی باشد.

وی با اشاره به توجه دولت به تخصیص اعتبار این پروژه، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مضاعف شهرداری و مجموعه شورای شهر و استفاده از سایر ظرفیت‌های ملی و استانی  و در نهایت بهره‌برداری از این پروژه بخش عمده‌ای از دغدغه‌های شهرستان رشت در حوزه پسماند  برطرف شود.

 پس از بازدید فرماندارشهرستان رشت و شهردار رشت از بخش های مختلف کارخانه کود آلی و احداث پروژه دستگاه زباله سوز، مسائل و مشکلات پسماند شهرستان رشت طی نشستی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز